با توجه به کنترل دقیق رسانه ها ، اینکه آیا تأثیر رسانه در چین وجود دارد ، یک سؤال بسیار بحث برانگیز بوده است. این مطالعه به بازارهای سهام چین متمرکز شده و تأثیر رسانه های متفاوتی از بازده سهام را گزارش می کند. نتایج تجربی نشان می دهد که شرکت های بزرگ ، بنگاه های رشد و بنگاه های دارای اهرم بالا در گزارش های رسانه ای بیشتر دیده می شوند. علاوه بر این ، سهام غالباً در اخبار ، بازده سهام بیشتری را نسبت به آنهایی که کمتر تحت پوشش رسانه ها هستند ، گزارش می کنند. سهام با پوشش رسانه ای زیادی نیز در مدل پنج عاملی Fama- فرانسه تأکید قابل توجهی بیشتر نشان می دهد. نتایج برای مدل سازی و عوامل خطر شناخته شده قوی است. با کنترل اندازه ، تحلیل های بیشتر نشان می دهد که اثر رسانه اثر اندازه را تعدیل می کند و به نظر می رسد در بین سهام های کوچک برجسته تر است. افزایش پوشش رسانه ای منجر به فشارهای مثبت قیمت در ماه جاری و پس از آن وارونگی در درازمدت خواهد شد. الگوی بازگشت ناشی از افزایش غیر طبیعی پوشش رسانه ها نیز از تئوری توجه پشتیبانی می کند.