با توجه به کنترل دقیق رسانه ها ، اینکه آیا تأثیر رسانه در چین وجود دارد ، یک سؤال بسیار بحث برانگیز بوده است. این مطالعه به بازارهای سهام چین متمرکز شده و تأثیر رسانه های متفاوتی از بازده سهام را گزارش می کند. نتایج تجربی نشان می دهد که شرکت های بزرگ ، بنگاه های رشد و بنگاه های دارای اهرم بالا در گزارش های رسانه ای بیشتر دیده می شوند. علاوه بر این ، سهام غالباً در اخبار ، بازده سهام بیشتری را نسبت به آنهایی که کمتر تحت پوشش رسانه ها هستند ، گزارش می کنند. سهام با پوشش رسانه ای زیادی نیز در مدل پنج عاملی Fama- فرانسه تأکید قابل توجهی بیشتر نشان می دهد. نتایج برای مدل سازی و عوامل خطر شناخته شده قوی است. با کنترل اندازه ، تحلیل های بیشتر نشان می دهد که اثر رسانه اثر اندازه را تعدیل می کند و به نظر می رسد در بین سهام های کوچک برجسته تر است. افزایش پوشش رسانه ای منجر به فشارهای مثبت قیمت در ماه جاری و پس از آن وارونگی در درازمدت خواهد شد. الگوی بازگشت ناشی از افزایش غیر طبیعی پوشش رسانه ها نیز از تئوری توجه پشتیبانی می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.