در این مقاله ، ما به طور تجربی تأثیر غذا ، Inc – یک فیلم مستند تأثیرگذار بر صنایع غذایی ایالات متحده – بر فروش مواد غذایی ارگانیک را بررسی می کنیم. ما از یک مجموعه داده جدید از حجم جستجوی Google برای اندازه گیری تأثیر فیلم استفاده می کنیم. فروش مواد غذایی ارگانیک با استفاده از داده های سطح فروشگاه برای سه دسته در ۳۳ بازار اصلی ایالات متحده اندازه گیری می شود. برای دو مورد از سه مقوله مورد مطالعه – ماست و کره بادام زمینی – درمی یابیم که مناطقی که بیشتر جستجوهای گوگل برای این فیلم داشته اند ، افزایش بیشتری در سهم فروش ارگانیک متعاقب اکران فیلم تجربه کردند. تأثیر فیلم برای دسته ماست که به مزرعه نزدیکتر است و به رفاه حیوانات اهمیت بیشتری می دهد – یکی از مهمترین موضوعات برجسته در فیلم است. این اثرات از نظر اقتصادی قابل توجه هستند: ceteris paribus ، یک افزایش انحراف استاندارد در اندازه گیری سهام جستجوی Google ما ، به ۰٫۶۶٪ افزایش در سهم بازار ارگانیک برای ماست و ۰٫۱۵٪ افزایش برای دسته کره بادام زمینی تبدیل می کند. علاوه بر این ، ما با استخراج فاصله ۹۰٪ از متغیر سهام کانونی کانونی ، معیار پوسیدگی اثر فیلم را ارائه می دهیم. ما می دانیم که ، برای هر دو دسته ، تأثیر فیلم بر سهام ارگانیک طی شش ماه محو شد.