رقابت شدید در صنعت رستوران امروزی به نیاز به محصولات و خدمات منحصر به فرد و خلاق برای حفظ یک رقابت رقابتی کمک می کند. مطالعات بسیاری وجود دارد که تأثیر محرکهای جسمی بر احساسات مشتری در یک رستوران را بررسی می کند ، اما تعداد کمی از آنها در مورد نقش غذا تحقیق می کند. علاوه بر این ، اکثر مطالعات فقط متغیرهای وابسته را شامل لذت و برانگیختگی می کنند. سلطه گنجانده نشده است. این مطالعه بر این خلاء ها ایجاد می کند. برای جمع آوری ۴۰۰ پاسخ از مشتریان یک رستوران دارای رتبه میشیل از پرسشنامه استفاده شد. برای آزمایش تأثیر خلاقیت غذاها بر احساسات مشتری از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان می دهد که زیبایی شناسی تأثیرگذارترین عامل است. پیامدهای نظری و مدیریتی نتایج ارائه شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.