ما نشان می دهیم که مدیران در پاسخ به فشار کوتاه مدت از سوی سرمایه گذاران نهادی ، هنگامی که تلاطم بازار زیاد باشد ، احتمالاً می توانند هزینه های بازاریابی را بطور قاطع مدیریت کنند. علاوه بر این ، مدیران در پاسخ به چنین فشار سرمایه گذاران در محیط آشفتگی از نظر فناوری ، کمتر می توانند هزینه های تحقیق و توسعه را بطور قاطع مدیریت کنند. علاوه بر این ، ما می دانیم که عملکرد سهام بلند مدت با مدیریت بازاریابی نزدیک رنج می برد و (الف) با افزایش تلاطم بازار ، تأثیر مالی کل در مدیریت میوپی هزینه های بازاریابی رو به وخامت می گذارد و (ب) کل تأثیر مالی به کاهش قارچی در هزینه تحقیق و توسعه بدتر می شود. با افزایش تلاطم تکنولوژیکی نتایج ما همچنین نشان می دهد که مدیریت بازاریابی میوک با عملکرد مثبت سهام کوتاه مدت است. با این حال ، بورس اوراق بهادار عملکرد را حس می کند وقتی که مصادیق مدیریت بازاریابی میوک را حس می کند.