ما نشان می دهیم که مدیران در پاسخ به فشار کوتاه مدت از سوی سرمایه گذاران نهادی ، هنگامی که تلاطم بازار زیاد باشد ، احتمالاً می توانند هزینه های بازاریابی را بطور قاطع مدیریت کنند. علاوه بر این ، مدیران در پاسخ به چنین فشار سرمایه گذاران در محیط آشفتگی از نظر فناوری ، کمتر می توانند هزینه های تحقیق و توسعه را بطور قاطع مدیریت کنند. علاوه بر این ، ما می دانیم که عملکرد سهام بلند مدت با مدیریت بازاریابی نزدیک رنج می برد و (الف) با افزایش تلاطم بازار ، تأثیر مالی کل در مدیریت میوپی هزینه های بازاریابی رو به وخامت می گذارد و (ب) کل تأثیر مالی به کاهش قارچی در هزینه تحقیق و توسعه بدتر می شود. با افزایش تلاطم تکنولوژیکی نتایج ما همچنین نشان می دهد که مدیریت بازاریابی میوک با عملکرد مثبت سهام کوتاه مدت است. با این حال ، بورس اوراق بهادار عملکرد را حس می کند وقتی که مصادیق مدیریت بازاریابی میوک را حس می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.