در این مقاله یک رویکرد دینامیک سیستم برای پاسخ مدلهای مصرف کنندگان به محصولات دارای مارک کربن با نشان دادن نحوه تغییر تعداد مصرف کنندگان از نظر بصری ارائه شده است. سه دسته از مصرف کنندگان تعریف شده است ، یعنی مصرف کنندگان بالقوه ، عادی و وفادار ، برای نشان دادن ترجیحات مختلف خود نسبت به محصولات دارای برچسب کربن. دو حالت سناریو برای نشان دادن کاربرد روش پیشنهادی ارائه شده است ، که در آن ترجیحات مصرف کنندگان به شیر برچسب زده شده و بدون برچسب کربن ، و همچنین شیر برچسب زده شده با کربن با محتوای چربی های مختلف شبیه سازی می شوند. نتیجه نشان می دهد که هر دو سناریو با یکسان در تعداد مصرف کنندگان تعریف شده ، و به ویژه تعداد مصرف کنندگان وفادار بیشترین سهم را دارند. علاوه بر این ، آگاهی عمومی ، سطح تحصیلات ، حق بیمه مهم و اثربخشی مصرف کننده درک شده به عنوان عوامل اصلی تأثیر بر رفتار خرید شناخته می شوند. محدودیت های این رویکرد سپس مورد بحث قرار می گیرد و پایه و اساس کارهای بعدی را پایه گذاری می کند.