درگیر شدن برند به یک موضوع مهم در مدیریت برند تبدیل شده است ، اما کاربرد آن در صنعت گردشگری محدود است. این مطالعه یک چارچوب یکپارچه برای تعامل با مارک مقصد را ارائه می دهد ، که دو درایور اصلی (اصالت برند مقصد و خود سازگاری با نام تجاری مقصد) از دیدگاه های مستقر در مقصد و گردشگری محور و نتایج مرتبط با آنها توسعه یافته اند: تجدید نظر در قصد و قصد توصیه. علاوه بر این ، تأثیر واسطه ای درگیری نام تجاری مقصد مورد بررسی قرار گرفت. یافته ها حاکی از آن است که اصالت برند مقصد و خود متناسب بودن نام تجاری تأثیر مثبتی در تعامل با نام تجاری مقصد ، قصد تجدید نظر و قصد توصیه دارد و نامزدی نام تجاری مقصد این واسطه است. صحت نام تجاری مقصد مستقیماً بر روی توصیه توصیه تأثیر می گذارد اما به طور غیر مستقیم بر قصد تجدید نظر تأثیر می گذارد. خود سازگاری با برند مقصد تأثیر مستقیمی بر قصد تجدید نظر دارد اما تأثیر غیرمستقیم بر قصد توصیه دارد. این یافته ها می توانند به سازمانهای بازاریابی مقصد کمک کنند تا اهمیت تعامل با نام تجاری مقصد را بهبود بخشند و عملکرد برند را در مدیریت برند مقصد بهبود بخشد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.