در آموزش پزشکی ، به دانشآموزان اجازه می دهد تا در حین انجام وظایف مکث کنند ، به منظور افزایش عملکرد. تئوری بار شناختی فرض می کند که درج مکث بر بار شناختی تأثیر می گذارد و از این طریق عملکرد را افزایش می دهد. با این حال ، مطالعات تجربی در مورد چگونگی اجازه و گرفتن مکث بر بار شناختی و عملکرد در محیط های کاری پویا تأثیر دارد. ما با استفاده از یک بازی شبیه سازی رایانه ای در پزشکی اورژانس ، اثر مکث را بررسی کردیم. دانشجویان پزشکی (۷۰ نفر = N) به طور تصادفی در یکی از دو شرط قرار گرفتند: شبیه سازی با (۴۰ نفر) و بدون (۳۰ نفر) گزینه مکث. همه شرکت کنندگان همان دو سناریو را بازی کردند که در طی آن گزارش های مربوط به بازی و داده های ردیابی چشم ثبت شد. به طور کلی ، هر دو فشار شناختی و عملکرد در شرایط مکث نسبت به یک مورد بالاتر بودند. با این حال ، عمل مکث ، بویژه در لحظات شدید ، بار شناختی را به طور موقت کاهش داد. دو تظاهرات متفاوت از اثر مکث مشخص شد: (۱) با تحریک فرآیندهای شناختی و فراشناختی اضافی ، مکثها افزایش بار کلی شناختی. و (۲) از طریق آرامش ، عمل مکث به طور موقت کاهش بار شناختی افزایش یافته است. در نتیجه ، نتایج ما حاکی از آن است که به منظور ارتقاء عملکرد و یادگیری دانش آموزان مهم است که ما آنها را ترغیب کنیم که از جلوه های مختلف مکث استفاده کنند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.