علیرغم ادعای حمایت از اهمیت آن ، نقش اشیاء به عنوان حامل منطق نهادی در تحقیقات بازاریابی نادیده گرفته شده است. این مطالعه به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه وسعت گسترده اشیاء مصرفی – یعنی مواد مادی ، اهداف طراح و تلاشهای بازاریابی که در آنها مشخص شده است – ممکن است باعث ایجاد تعارض هویتی برای مصرف کنندگان شود ، به ویژه هنگامی که چنین اشیاء حامل منطقهای متناقض نهادی هستند. ما داده های کیفی را در مورد لباس زیر شکل بدن (به عنوان مثال ، shapewear) ، که منطق متناقض از زنانگی محدود و فمینیسم انعطاف پذیر را حمل می کند ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل کردیم. ما توضیح می دهیم که چگونه وسعت و وسعت بیشتر shapewear با دخالت در نحوه ارتباط مصرف کنندگان با بدن خود و سایر افراد ، تنش صمیمی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند و از این طریق باعث بروز تعارض هویت می شود.