علیرغم ادعای حمایت از اهمیت آن ، نقش اشیاء به عنوان حامل منطق نهادی در تحقیقات بازاریابی نادیده گرفته شده است. این مطالعه به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه وسعت گسترده اشیاء مصرفی – یعنی مواد مادی ، اهداف طراح و تلاشهای بازاریابی که در آنها مشخص شده است – ممکن است باعث ایجاد تعارض هویتی برای مصرف کنندگان شود ، به ویژه هنگامی که چنین اشیاء حامل منطقهای متناقض نهادی هستند. ما داده های کیفی را در مورد لباس زیر شکل بدن (به عنوان مثال ، shapewear) ، که منطق متناقض از زنانگی محدود و فمینیسم انعطاف پذیر را حمل می کند ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل کردیم. ما توضیح می دهیم که چگونه وسعت و وسعت بیشتر shapewear با دخالت در نحوه ارتباط مصرف کنندگان با بدن خود و سایر افراد ، تنش صمیمی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند و از این طریق باعث بروز تعارض هویت می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.