این تحقیق نشان می دهد که تطابق بین اندازه قابل توجه یک فروشگاه خرده فروشی و نمادگرایی اندازه صدا در نام فروشگاه می تواند منجر به افزایش تمایل به مصرف کننده (WTP) ، تعدیل شده با اندازه فروشگاه شود. یعنی استفاده از واکه های پشتی و صامت های صوتی که به اندازه های بزرگتر (در مقابل واکه های جلویی و صامت های بی صدا که با اندازه های کوچکتر مرتبط هستند) پیوند دارند ، به نام یک فروشگاه خرده فروشی بزرگ منجر به WTP بالاتر می شود. با این حال ، نمادگرایی اندازه صدا هیچ تأثیری بر WTP برای فروشگاههای خردهفروشی کوچک ندارد ، و این نشان می دهد که اندازه فروشگاه تعدیل کننده اثر است. علاوه بر این ، برانگیختگی به عنوان فرایند واسطه نازل می شود ، و پردازش تسلط به عنوان یک توضیح جایگزین رد می شود. این مطالعه یکی از اولین کسانی است که تأثیر تعدیل کننده (اندازه فروشگاه) را بر استحکام جلوه های صوتی نمادین مستند می کند. این یافته ها به روشن شدن راه هایی که نمادگرایی صوتی بر پاسخ های مصرف کننده تأثیر می گذارد کمک می کند ، امیدوارم با بازرسی های بیشتری درباره تعدیل کنندگان بیشتر جلوه های نمادین صدا باز شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.