این تحقیق نشان می دهد که تطابق بین اندازه قابل توجه یک فروشگاه خرده فروشی و نمادگرایی اندازه صدا در نام فروشگاه می تواند منجر به افزایش تمایل به مصرف کننده (WTP) ، تعدیل شده با اندازه فروشگاه شود. یعنی استفاده از واکه های پشتی و صامت های صوتی که به اندازه های بزرگتر (در مقابل واکه های جلویی و صامت های بی صدا که با اندازه های کوچکتر مرتبط هستند) پیوند دارند ، به نام یک فروشگاه خرده فروشی بزرگ منجر به WTP بالاتر می شود. با این حال ، نمادگرایی اندازه صدا هیچ تأثیری بر WTP برای فروشگاههای خرده‌فروشی کوچک ندارد ، و این نشان می دهد که اندازه فروشگاه تعدیل کننده اثر است. علاوه بر این ، برانگیختگی به عنوان فرایند واسطه نازل می شود ، و پردازش تسلط به عنوان یک توضیح جایگزین رد می شود. این مطالعه یکی از اولین کسانی است که تأثیر تعدیل کننده (اندازه فروشگاه) را بر استحکام جلوه های صوتی نمادین مستند می کند. این یافته ها به روشن شدن راه هایی که نمادگرایی صوتی بر پاسخ های مصرف کننده تأثیر می گذارد کمک می کند ، امیدوارم با بازرسی های بیشتری درباره تعدیل کنندگان بیشتر جلوه های نمادین صدا باز شود.