یادگیری بدون خطا یک استراتژی آموزشی است که به طور گسترده با افراد معلول ذهنی و رشد استفاده می شود. مرور سیستماتیک حاضر با هدف به روزرسانی ادبیات در مورد روشهای بدون خطای “درون محرک” انجام شده است. پروتکل در PROSPERO (CRD42018118385) ثبت شد. بیست و هشت مقاله از جمله ۲۸۳ شرکت کننده معیارهای ورود به سیستم تعریف شده عملیاتی را رعایت کردند. در بیشتر موارد ، روشهای یادگیری بدون خطا ارزیابی شده منجر به پیشرفت مهارتهای تبعیض آمیز می شود. اکثر مطالعات بررسی شده محرک محو ارزیابی شده است. نتایج در رابطه با انتخاب رویه های محرک مورد بحث قرار گرفته است. مناطقی که برای تحقیقات آینده مشخص شده اند شامل ارزیابی های بیشتر سایر تاکتیک های درون محرک و همچنین اصلاح بیشتر پارامترهای رویه ای است.