هدف
استفاده از موارد بیمار برای نشان دادن کاربرد دانش جدید در داروسازی متداول است. با این حال ، موارد می تواند یک مشکل در دوره های داروسازی سال اول باشد زیرا دانش آموزان هنوز دانش کافی در زمینه داروسازی ، درمانی و داروسازی کسب نکرده اند. در این شرایط ، استفاده از قیاس برای پیوند دادن محتوای آموزشی به یک تجربه زنده ممکن است مؤثرتر باشد.

شرح
در این مقاله تجربه من با استفاده از قیاس از فرهنگ عامه ، به طور خاص بازی در یک شبکه گفتگوی شب دیر هنگام ، در یک دوره داروسازی سال اول در مورد اطلاعات دارویی ارائه شده است.

تفسیر
با ارزیابی غیررسمی از آشنایی دانش آموزان با نمایش گفتگو ، مشخص شد که اکثر افراد حداقل یک قسمت از نمایش را دیده اند و بازی خاصی که در این قیاس از آن به عنوان مقایسه استفاده می شود. در دسترس بودن گسترده کلیپ های ویدئویی به صورت آنلاین می تواند فرصت های دیگری را برای دانش آموزان نا آشنا با مقایسه کننده دریافت این مواجهه فراهم کند. استفاده از این قیاس باعث تعامل ، شوخ طبعی و تدریس رسانه ای مختلط به کلاس می شود. برنامه های آینده از این و قیاس های مشابه سعی خواهد کرد تا قیاس را به ترتیب معکوس – با ارائه ویدئوی مقایسه گر و سپس توصیف ارتباط آن با محتوای دوره برای اطمینان از قیاس مربوط به بیشتر دانشجویان قبل از ارتباط با مطالب درسی ، سعی کنید.

نتیجه گیری
استراتژی های تدریس در سال اول آموزش داروسازی باید سطح دانش درمانی دانشجویان موجود را در نظر بگیرد. وقتی این دانش برای اطمینان از درک دقیق و جامع از موارد بیمار کافی نباشد ، قیاس ممکن است یک استراتژی جایگزین مؤثر ارائه دهد.