ادبیات بازاریابی نمایش تجاری در طی دهه های گذشته رو به رشد بوده است و یک جریان ثابت از نشریات تحقیقاتی و ژورنالی را به خود جلب می کند. با این حال ، این بدنه تحقیق مشمول بررسی منظم ادبیات نشده است. بر این اساس ، هدف این مقاله ارائه یک بررسی منظم از ادبیات بازاریابی نمایش تجاری با هدف ترسیم وضعیت فعلی ، روندها ، شکاف ها و ناسازگاری های آن است. برای این منظور ، چندین پایگاه داده الکترونیکی جستجو و ۹۱ مقاله نمایش تجاری منتشر شده در ۲۴ ژورنال بازاریابی استخراج شد. مقالات استخراج شده با کمک چارچوب طبقه بندی جامع با تمرکز بر ابعاد گسترده موضوعی ، نظری و روش شناختی مورد بررسی قرار گرفت. این یافته ها نشان داد: (الف) تحقیقات نمایش تجاری با ناسازگاری هایی که مربوط به موضوعات اصلی موضوعی است ، مانند حالت های مشارکت در نمایش تجارت ، مراحل فعالیت های نمایش تجاری و عملکرد نمایش تجاری مشخص شده اند. (ب) تحقیقات نشان می دهد تجارت بیشتر برای تئوری است ، اما در سال های اخیر به طور فزاینده ای به تئوری تبدیل شده است. و (ج) تحقیقات نمایش تجاری به شدت به ترکیبی از طرح ها و بررسی های مقطعی وابسته است ، با کاربرد محدود سایر طرح ها و رویکردهای جمع آوری داده ها. این گزارش با تکیه بر این یافته ها ، یک دستور کار گسترده تحقیقاتی را برای کمک به پیشبرد ادبیات بازاریابی نمایش تجاری ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.