ادبیات بازاریابی نمایش تجاری در طی دهه های گذشته رو به رشد بوده است و یک جریان ثابت از نشریات تحقیقاتی و ژورنالی را به خود جلب می کند. با این حال ، این بدنه تحقیق مشمول بررسی منظم ادبیات نشده است. بر این اساس ، هدف این مقاله ارائه یک بررسی منظم از ادبیات بازاریابی نمایش تجاری با هدف ترسیم وضعیت فعلی ، روندها ، شکاف ها و ناسازگاری های آن است. برای این منظور ، چندین پایگاه داده الکترونیکی جستجو و ۹۱ مقاله نمایش تجاری منتشر شده در ۲۴ ژورنال بازاریابی استخراج شد. مقالات استخراج شده با کمک چارچوب طبقه بندی جامع با تمرکز بر ابعاد گسترده موضوعی ، نظری و روش شناختی مورد بررسی قرار گرفت. این یافته ها نشان داد: (الف) تحقیقات نمایش تجاری با ناسازگاری هایی که مربوط به موضوعات اصلی موضوعی است ، مانند حالت های مشارکت در نمایش تجارت ، مراحل فعالیت های نمایش تجاری و عملکرد نمایش تجاری مشخص شده اند. (ب) تحقیقات نشان می دهد تجارت بیشتر برای تئوری است ، اما در سال های اخیر به طور فزاینده ای به تئوری تبدیل شده است. و (ج) تحقیقات نمایش تجاری به شدت به ترکیبی از طرح ها و بررسی های مقطعی وابسته است ، با کاربرد محدود سایر طرح ها و رویکردهای جمع آوری داده ها. این گزارش با تکیه بر این یافته ها ، یک دستور کار گسترده تحقیقاتی را برای کمک به پیشبرد ادبیات بازاریابی نمایش تجاری ارائه می دهد.