تحقیقات نشان می دهد که انگیزه های صدور گواهینامه CSR از سمبولیک بودن به معنادار بودن است. مطالعات قبلی عمدتاً بر تفاوت بین شرکتهایی که گواهی نامه CSR را در اختیار ندارند و تمرکز ندارند ، متمرکز شده است. این مطالعه به بررسی این موضوع می پردازد که آیا میزان صدور گواهینامه CSR با منطق مختلف تجارت در بین شرکت هایی که دارای گواهینامه های CSR هستند مرتبط است. این تحقیق با استفاده از داده های نمونه کامل از صنعت املاک و مستغلات تجاری سوئد ، به تجزیه و تحلیل واریانس انگیزه ها و عملکرد در بین بنگاه های دارای گواهینامه CSR می پردازد. نتایج حاکی از آن است که شرکتهایی که تعهد اساسی به CSR دارند ، دارای یک منطق تجاری هستند که مستلزم یک دیدگاه جامع و بلند مدت در مورد عملکرد مالی و CSR است. با این حال ، تعهد اساسی CSR با هزینه های بیشتر پرسنل و بازده مالی کمتر در مقایسه با شرکت هایی که گواهی های CSR را بر اساس انگیزه های نمادین دریافت می کنند ، همراه است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.