پیشرفت های اخیر در زمینه سیستم های اطلاعاتی موبایل باعث تغییر سبک زندگی مصرف کننده و همچنین تغییر چشم انداز خدمات دیجیتال در سطح جهان شده است. این مطالعه اکتشافی محرک های اصلی بازاریابی تجربه مصرف کننده با معاملات غیر مالی موجود در برنامه های بانکی موبایل را شناسایی و توصیف می کند. داده ها با استفاده از مصاحبه های عمیق نیمه ساختار یافته از ۱۲ پاسخ دهندگان در فنلاند در ماه مارس و آوریل ۲۰۱۹ جمع آوری شد. تجزیه و تحلیل کیفی از مصاحبه مصاحبه سه موضوع در حال ظهور را نشان داد یعنی تجربیات برنامه بانکی تلفن همراه و استفاده مداوم از برنامه های بانکی تلفن همراه تا حد زیادی تحت تأثیر قرار گرفته است. سطح دانش مصرف کنندگان (آگاهی مصرف کننده) ، سودمندی و سهولت استفاده از معاملات غیر مالی. این مطالعه پیامدهای ارزشمند نظری و مدیریتی را ارائه می دهد. در مورد محدودیتها و مسیرهای تحقیق آینده نیز بحث شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.