پیشرفت های اخیر در زمینه سیستم های اطلاعاتی موبایل باعث تغییر سبک زندگی مصرف کننده و همچنین تغییر چشم انداز خدمات دیجیتال در سطح جهان شده است. این مطالعه اکتشافی محرک های اصلی بازاریابی تجربه مصرف کننده با معاملات غیر مالی موجود در برنامه های بانکی موبایل را شناسایی و توصیف می کند. داده ها با استفاده از مصاحبه های عمیق نیمه ساختار یافته از ۱۲ پاسخ دهندگان در فنلاند در ماه مارس و آوریل ۲۰۱۹ جمع آوری شد. تجزیه و تحلیل کیفی از مصاحبه مصاحبه سه موضوع در حال ظهور را نشان داد یعنی تجربیات برنامه بانکی تلفن همراه و استفاده مداوم از برنامه های بانکی تلفن همراه تا حد زیادی تحت تأثیر قرار گرفته است. سطح دانش مصرف کنندگان (آگاهی مصرف کننده) ، سودمندی و سهولت استفاده از معاملات غیر مالی. این مطالعه پیامدهای ارزشمند نظری و مدیریتی را ارائه می دهد. در مورد محدودیتها و مسیرهای تحقیق آینده نیز بحث شده است.