این مطالعه یک متغیر “تصویر غذا” را در یک مدل ارزش رفتاری و رفتاری لوکس گنجانیده است. هدف این است که نگرش گردشگران تایوانی نسبت به رستوران های لوکس و خرید اهداف ، یعنی صرف غذا در رستوران های لوکس هنگام سفر به منظور گردشگری ، بررسی شود. در مجموع ۳۶۱ شرکت کننده برای تکمیل پرسشنامه ها استخدام شدند. نتایج نشان داد که ارزش عملکردی درک شده ، ارزش نمادین / بیانگر درک شده و ارزش هادیونی درک شده ممکن است بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به رستوران های لوکس تأثیر بگذارد ، که به نوبه خود ممکن است بر اهداف خرید آنها تأثیر بگذارد – صرف ناهار در رستوران های لوکس و در عین حال شرکت در فعالیت های گردشگری. علاوه بر این ، تصویر غذایی مقصد رابطه بین نگرش و اهداف خرید را تعدیل می کند. پیامدهای مدیریتی این تحقیق مورد بحث قرار گرفته است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.