این مطالعه یک متغیر “تصویر غذا” را در یک مدل ارزش رفتاری و رفتاری لوکس گنجانیده است. هدف این است که نگرش گردشگران تایوانی نسبت به رستوران های لوکس و خرید اهداف ، یعنی صرف غذا در رستوران های لوکس هنگام سفر به منظور گردشگری ، بررسی شود. در مجموع ۳۶۱ شرکت کننده برای تکمیل پرسشنامه ها استخدام شدند. نتایج نشان داد که ارزش عملکردی درک شده ، ارزش نمادین / بیانگر درک شده و ارزش هادیونی درک شده ممکن است بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به رستوران های لوکس تأثیر بگذارد ، که به نوبه خود ممکن است بر اهداف خرید آنها تأثیر بگذارد – صرف ناهار در رستوران های لوکس و در عین حال شرکت در فعالیت های گردشگری. علاوه بر این ، تصویر غذایی مقصد رابطه بین نگرش و اهداف خرید را تعدیل می کند. پیامدهای مدیریتی این تحقیق مورد بحث قرار گرفته است.