آموزش مجازی در رابطه با اهداف مورد مطالعه قرار می گیرد. روشهای تحقیق مورد استفاده ، تجزیه و تحلیل محتوای کیفی است
برنامه نویسی عملی. جاسپرز معتقد است که بین جامعه و جامعه اختلافاتی وجود دارد. جامعه ای که شکل گرفته است
و رشد یافته در تحولات تاریخی سنت ها و منحصر به فرد خود را دارد ، در حالی که جامعه ای که می تواند برنامه ریزی شود و
شکل گرفته هیچ تاریخی برای آگاهی از آنها ندارد و به دلیل شباهت آن با جوامع دیگری که برنامه ریزی شده اند و فاقد هرگونه منحصر به فردی است.
به همان شیوه تشکیل شده است. بنابراین آموزش فراگیران به عنوان اعضای مفید جامعه به معنای آن است که از یک سو ، آماده سازی آنها برای آنها فراهم شود
زندگی و شغل آینده توسط آموزش مجازی و از طرف دیگر به معنای احیای ، حفظ و پرورش سنت ها و
فرهنگ تاریخی اصیل آن جامعه به زبان آموزان از طریق ارتباط خلاقانه ، زندگی روزمره ، نحوه گفتار و اجتماعی
برخورد مانند چهره به چهره با شخصیت انسانی یک معلم. بر اساس یافته های تحقیق ، آموزشی
سیستم ها باید معلمان نماینده سنت ها و فرهنگ تاریخی معتبر آن خاص را آموزش دهند
انجمن. همچنین باید زمینه تعامل بین معلم و زبان آموزان در مدرسه و جامعه را فراهم کند
برای زنده کردن سنت و فرهنگ جامعه در دانش آموزان و فراهم آوردن زمینه برای حفظ و رشد آنها.
سرانجام برخی از پیامدهای کاربردی ذکر شده است.