این مطالعه با ساختن یک مدل برای ارزیابی چگونگی استفاده از بازاریابی سبز در تبلیغ تصویر برند ، بر اهداف خرید مشتریان تأثیر می گذارد. اول ، از آزمایشگاه تصمیم گیری و ارزیابی تصمیم گیری (DEMATEL) برای بررسی تأثیر متقابل بر شاخص های ارزیابی استفاده شد و نقشه ارتباطی شبکه تأثیرگذار (INRM) از شاخص ها و زیر شاخص ها بر اساس نتایج ساخته شد. سپس روش DEMATEL با فرآیند شبکه تحلیلی ترکیب شد تا یک روش DANP برای محاسبه وزن هر شاخص و زیر شاخص ایجاد شود. سپس یک روش Vlse Kriterijumska Optimizacija Kompromisno Resenje (VIKOR) اصلاح شده برای کشف عملکرد جامع هر شاخص و زیر شاخص با استفاده از داده های تجربی استفاده شد. در نهایت ، نتیجه گیری خلاصه شد و پیشنهادات ارائه شد. یافته های این مطالعه می تواند به عنوان مرجع برای شرکت هایی که به دنبال بهبود اثرات ملموس استراتژی های بازاریابی سبز خود هستند با تحریک اهداف خرید مصرف کنندگان.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.