این مقاله به بررسی گسترده تحقیقات در زمینه تأثیرات کلاسیک در رفتار مصرف کنندگان و زمینه های تبلیغاتی می پردازد تا واقعی یا توهم باشد. نتایج تجربی نشان می دهد که در مواردی که اثرات تهویه مطبوع پیدا شده است ، می توان با نقایص روشهای تحقیق ، مصنوعات تقاضا ، نقش میانجی آگاهی احتمالی یا برخی مکانیسم های جایگزین مقابله کرد. در مواردی که اثرات مشاهده نشده است ، می توان به نقص شرایط ایجاد کلاسیک یا عدم وجود شرایط احتمالی و آگاهی تقاضا اشاره کرد. نتیجه گرفته شده است که تاکنون هیچ مدرک قانع کننده ای برای اثرات کلاسیک تهویه مطبوع بر رفتار مصرف کننده ارائه نشده است. پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده در این زمینه ارائه شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.