در دو دهه گذشته ، میزان قابل توجهی در حجم تحقیقات انجام شده در رویه های مورد استفاده ، و مواردی که توسط شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) در هنگام ادغام مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) در استراتژی های تجاری خود اتفاق افتاده است ، رخ داده است. در مطالعه حاضر ، ما با استفاده از یک بررسی منظم ادبیات (تعداد ۱۱۸ نفر) ، یک قطعه در حال رشد مفهومی و اصطلاحات نامی را که برای تصرف مفاهیم پیرامون حوزه های مربوط به مسئولیت مشاغل که مخصوص تجارت های کوچکتر هستند ، کشف می کنیم. به همین ترتیب ، در نتیجه این ، طیف وسیعی از اصطلاحات توسط محققان این حوزه به عنوان گزینه های جایگزین اصطلاح CSR استفاده می شود. این عمل مانع از ادغام در زمینه می شود. در اینجا ، ما از یک رویکرد تجزیه و تحلیل محتوای کیفی برای کشف عبارات مختلفی که برای توصیف CSR در زمینه استراتژی SME استفاده می شود ، استفاده می کنیم. سپس ادبیات دانشگاهی را به ۴ موضوع کلی طبقه بندی می کنیم: (۱) “ارزشهای اخلاقی و پیوندها / روابط اجتماعی کارآفرین یا مالک-مدیر” ، (۲) “ارتباط با شغل و عملکرد بلند مدت” ، (۳) ” اهمیت فرایندهای رسمی برای ادغام CSR “، و (۴)” موضوعات سیاسی با توجه به CSR “. این طبقه بندی به عنوان پایه ای برای تحقیقات آینده خدمت می کند: با ادغام یک زمینه تکه تکه ، بنیادی جامع را فراهم می کند که بر اساس آن می توان تلاشهای مفهومی و تجربی آینده را برای ارزیابی روشهای مختلفی که SME ها ادغام CSR را در استراتژیهای خود قرار می دهند ، پایه گذاری می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.