برخورد خدمات بستر مهمی برای ارائه دهندگان خدمات مهمان نوازی است که می توانند با ارائه خدمات عالی به مشتری ، نیاز خود را به شایستگی شغلی برآورده کنند. بدرفتاری با مشتری ممکن است نشانه ای از عدم موفقیت هدف مرتبط با کار توسط ارائه دهندگان خدمات مهمان نوازی تلقی شود. با تکیه بر ادبیات دستیابی به هدف و عدم موفقیت در محیط کار ، ما پیشنهاد می کنیم که کارکنان میهمان نوازی ، که بدرفتاری با مشتری تجربه می کنند ، کاهش یافته و از عزت نفس مبتنی بر سازمان (OBSE) برخوردار باشند و عملکرد خدمات را کاهش دهند. علاوه بر این ، منبع کنترل کارمندان برای تعامل با بدرفتاری با مشتری و پیش بینی عملکرد خدمات از طریق واسطه OBSE پیشنهاد می شود. نتایج حاصل از بررسی چند موج و چند منبع ، که بر روی نمونه ای از کارکنان هتل در خط مقدم (N = 180) و سرپرستان مستقیم آنها (۳۸ = N) انجام شده ، نشان می دهد که بدرفتاری با مشتری تأثیر منفی در عملکرد خدمات از طریق OBSE دارد ، اما فقط در بین کارمندان دارای مکان کنترل خارجی.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.