در این مقاله ماهیت و تأثیر سوء رفتار تحقیق در روانشناسی با تجزیه و تحلیل ۱۶۰ مقاله که بین سالهای ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۷ از مجلات برجسته علمی حذف شده اند بررسی می شود. ما یافته ها را با مطالعات اخیر مقالات عقب مانده در اقتصاد و تجارت و مدیریت با شیوه های پروفایل مقایسه می کنیم. احتمالاً در رشته‌های شناخت علوم اجتماعی مشکل ساز است. در روانشناسی ، دلیل اصلی انقباض ساخت داده است. بازگرداندن زمان طولانی تر طول می کشد ، و به طور کلی از مجلات با رتبه بالاتر و معتبرتر از دو رشته شناختی بودند. ما به دلایلی که برای بازگرداندن مقاله ارائه می دهند توصیه می کنیم که ویراستاران مجله از آینده بیشتری برخوردار باشند. ما همچنین توصیه می کنیم که رشته روانشناسی اولویت بیشتری به انتشار مطالعات تکثیر می بخشد. بحث در مورد چگونگی پاسخ به تکرارهای شکست خورده را آغاز می کند. نگرش انتقادی تری نسبت به اهمیت دستیابی به اهمیت آماری اتخاذ می کند. دلسردی از هک شدن و فرضیه پس از نتایج شناخته شده (HARKing) منع می شود. اثرات طولانی مدت تحقیقات قبل از ثبت نام را ارزیابی می کند. و از روشهای قوی تری برای اثبات صحت اطلاعات در مقالات تحقیق پشتیبانی می کند. مشارکت ما این موضوعات را در بستر بحران رو به رشد اعتماد به نفس به ارزش تحقیقات علوم اجتماعی قرار می دهد. ما همچنین محققان فردی را به چالش می کشانیم که مجدداً اولویت تحقیق علمی بی علاقه در برابر فشارهایی را که می تواند منجر به فرسایش یکپارچگی علمی شود ، مجدداً مورد تأکید قرار دهند.