ما با انجام دو مطالعه ، مقاله اصلی کاوین و اسلوین (۱۹۸۹) در مورد جهت گیری کارآفرینی (EO) را تکثیر و گسترش می دهیم. به طور خاص ، ما با استفاده از اندازه گیری های مختلف ، تأثیر عملکرد شرکت را بر عملکرد مالی در محیط های خصمانه بررسی می کنیم. مطالعه ۱ همانندسازی مستقیم کوین و اسلوین (۱۹۸۹) است که در آن از داده های جمع آوری شده از شرکتها در ایالات متحده استفاده می کنیم ، که همان اقدامات پیمایشی کوین و اسلوین (۱۹۸۹) را اتخاذ کرده اند. مطالعه شماره ۲ عمومی سازی و گسترش کاوین و سولوین (۱۹۸۹) است که در آن اندازه گیری EO هدف تازه توسعه یافته توسط میلر و لو برتون-میلر (۲۰۱۱) را اجرا می کنیم و از داده های مالی عینی بنگاه های دولتی چینی استفاده می کنیم. نتایج هر دو مطالعه شواهدی را ارائه می دهد که EO یک شرکت بر عملکرد شرکت به ویژه در محیط های خصمانه تأثیر مثبت می گذارد. پیامدهای نظری و مشارکتهای دیگر بر اساس انواع متنوع مطالعات تکثیر بحث شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.