تقاطع بازاریابی موبایل و بازاریابی خریداران ، معروف به بازاریابی خریدار سیار ، منطقه ای است که به سرعت در حال تحول است. ما بطور رسمی بازاریابی خریدار موبایل را به عنوان برنامه ریزی و اجرای کلیه فعالیت های بازاریابی مبتنی بر موبایل تعریف می کنیم که یک خریدار را در طول و خارج از مسیر خرید قرار می دهد: از ماشه اولیه خرید ، تا مراحل خرید ، مصرف ، خرید مجدد و توصیه. با این حال ، در مورد بازاریابی خریداران موبایل چیز زیادی شناخته نشده است. ما این شکاف را با بحث درمورد بازاریابی خریدار تلفن همراه و عمق آن و سپس ارائه یک مدل فرآیندی که سفر خرید موبایل را به چهار نهاد اصلی ، یعنی خریدار ، کارمند ، سازمان و فناوری موبایل متصل می کند ، وصل می کنیم. برای هر یک از این مباحث ، چالش هایی را ارائه می دهیم که فرصت های تحقیق آینده را ارائه می دهند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.