این مطالعه به جستجوی ایده های جدید در انتهای نوآوری (FEI) می پردازد ، و بررسی می کند که چگونه استراتژی های جستجوی ایده در خارج و در مرزهای شرکت با نوآوری های سازمانی ، مدیریتی ، فرایندی و بازاریابی (که در ادبیات FEI با محوریت محصول نادیده گرفته می شوند) ارتباط دارند. ) و به عملکرد نوآوری. این مطالعه با استفاده از یک بررسی متقابل در صنعت استرالیا ، دو استراتژی را جستجو می کند که به جستجوی ایده خارجی شرکت ها می پردازند: یک استراتژی زنجیره ارزش صنعت و یک استراتژی اقتصاد دانش. نتایج نشان می دهد که شدت استراتژی جستجوی ایده در سراسر زنجیره های ارزش صنعتی بر فراوانی نوآوری های محصول و بازاریابی تأثیر دارد ، در حالی که شدت استراتژی جستجوی ایده دانش اقتصاد ، بر عملکرد نوآوری تأثیر دارد. اثر متقابل بین استراتژی های جستجوی ایده خارجی و عملکرد نوآوری مشاهده می شود ، و شدت استراتژی جستجوی ایده داخلی اثر عملکردی را نشان می دهد. این تحقیق به طور مهم تجزیه و تحلیل FEI و جستجوی نوآوری را گسترش می دهد تا نوآوری های سازمانی ، مدیریتی ، فرایندی و بازاریابی را در بر بگیرد.