این مطالعه به جستجوی ایده های جدید در انتهای نوآوری (FEI) می پردازد ، و بررسی می کند که چگونه استراتژی های جستجوی ایده در خارج و در مرزهای شرکت با نوآوری های سازمانی ، مدیریتی ، فرایندی و بازاریابی (که در ادبیات FEI با محوریت محصول نادیده گرفته می شوند) ارتباط دارند. ) و به عملکرد نوآوری. این مطالعه با استفاده از یک بررسی متقابل در صنعت استرالیا ، دو استراتژی را جستجو می کند که به جستجوی ایده خارجی شرکت ها می پردازند: یک استراتژی زنجیره ارزش صنعت و یک استراتژی اقتصاد دانش. نتایج نشان می دهد که شدت استراتژی جستجوی ایده در سراسر زنجیره های ارزش صنعتی بر فراوانی نوآوری های محصول و بازاریابی تأثیر دارد ، در حالی که شدت استراتژی جستجوی ایده دانش اقتصاد ، بر عملکرد نوآوری تأثیر دارد. اثر متقابل بین استراتژی های جستجوی ایده خارجی و عملکرد نوآوری مشاهده می شود ، و شدت استراتژی جستجوی ایده داخلی اثر عملکردی را نشان می دهد. این تحقیق به طور مهم تجزیه و تحلیل FEI و جستجوی نوآوری را گسترش می دهد تا نوآوری های سازمانی ، مدیریتی ، فرایندی و بازاریابی را در بر بگیرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.