این مطالعه به بررسی تأثیر درک نادرستهای معاینه (EM) و عوامل زمینه ای آن بر پیشرفت مطالعه در نیجریه پرداخته است. ترسیم داده های جمع آوری شده از طریق پرسشنامه ساختاری اجرا شده توسط ۷۹۵ شرکت کننده متشکل از ۷۱۱ دانش آموز آموزش متوسطه و سوم ، دو بحث گروهی متمرکز با ۷ دانش آموز دوره متوسطه و ۶ دانشجوی دانشگاه و پنج مصاحبه متفاوت با ۷۱ شرکت کننده (۱۸ نفر از امتحانات آزمون ، ۱۲ مدرس دانشگاه) ، ۲۰ والدین / مراقبان ، ۱۲ نماینده امتحانات امنیتی ، ۹ معلم دوره متوسطه) در تلاش بود تا اشکال عمده EM در حال حاضر در سیستم آموزش نیجریه ، بازیگران اصلی EM و همچنین استراتژی عملی مفید را برای مهار بررسی کند. شیوع EM در سیستم آموزش و پرورش. داده های جمع آوری شده از لحاظ آماری و مضمونی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت تا پاسخ های کلیدی به سوالات پژوهشی که مطالعه را هدایت می کنند ، باشد. یافته های این مطالعه نشان داد که در بین سایر بازیگران اصلی EM ، والدین / مراقبان اصلی ترین بازیگرانی هستند که بطور مستقیم یا غیرمستقیم EM را در سیستم آموزش و پرورش تأمین می کنند. مطالعه ما به بهبود نظریه و عملکرد آموزش در نیجریه برای مهار میزان بالای EM در سیستم آموزش و همچنین سیستم های آموزشی در سایر کشورهای در حال توسعه کمک می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.