در صنعت گردشگری ، همکاری مشترک شرکتها در حال افزایش است. با توجه به نقش اصلی تجربه مشتری در گردشگری ، این تحقیق با درک محدود اثراتی که مشترکان مشتری در تجربه گردشگری دارند ، ایجاد شده است. ما اهمیت همکاری را از نظر تأثیر آن بر تجربه گردشگری و قصد مشتری برای بازدید مجدد از مقصد بررسی می کنیم. با استفاده از سه آزمایش مستقل ، این مطالعه نظریه و پشتیبانی از تجربی سه فرضیه را تئوریزه و تعیین می کند: ۱) تأثیر تجربه مشتری بر قصد مشتری برای بازگشت به سرویس گردشگری ، ۲) تأثیر درجه همآفرینی بر تجربه مشتری از خدمات گردشگری ، و ۳) تأثیر تعدیل کننده همکاری در ایجاد رابطه بین تجربه مشتری و قصد تجدید نظر. نتایج ما نشان می دهد که ایجاد همکاری بر تجربه گردشگری تأثیر می گذارد. همکاری مشترک ایجاد می شود تا تأثیر تجربه گردشگری را در اهداف تجدید نظر مشتری در موقعیت های بالا ایجاد همکاری تعدیل کند ، اما در شرایط کم کاری ایجاد نمی شود. ما درمورد چندین مورد از تحقیقات خود برای تعدادی از حوزه ها ، مانند جستجوی تازه کار در جهانگردی ، همکاری بین ذینفعان مختلف ، انگیزه کارمندان و اثر پیشین همآهنگی بحث می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.