رفتارهای مربوط به بازاریابی در بنگاههای خانوادگی اخیراً مورد توجه علمی قرار گرفته است ، زیرا شرکت های خانوادگی بطور فزاینده ای از نشانه های دیداری و متنی مانند نام ، تصاویر خانواده شخصی یا ارزش های خانوادگی متعلق به خود برای ارتباط برقرار کردن تصویر شرکت خانوادگی خود از طریق چندین کانال بازاریابی استفاده می کنند. علیرغم ارتباط بازاریابی آنلاین در دنیای دیجیتالی و شفاف ، تحقیقات عمیق تر درباره تأثیر تبلیغ تصویر خانواده در خانواده بر تعامل رسانه های اجتماعی مصرف کنندگان در ادبیات فعلی وجود ندارد. این مطالعه از یک دیدگاه تئوری هویت اجتماعی استفاده می کند و از یک آزمایش آنلاین برای ارزیابی اینکه آیا ارتقاء تصویر شرکت خانواده منجر به افزایش تعامل رسانه های اجتماعی توسط مشتریان می شود ، استفاده می کند. نتایج نشان می دهد که ارتقاء تصویر بنگاه خانوادگی به طور خاص باعث افزایش اصالت برند تجاری شده می شود. این به نوبه خود با سطح بالاتری از شناسایی مشتری-شرکت همراه است ، که درنهایت به قصد افزایش فعالیت در رسانه های اجتماعی تبدیل می شود. تأثیر مستقیم ارتقاء تصویر شرکت خانواده در اصالت برند ادراک شده بر این عقیده تأکید دارد که بنگاههای خانوادگی می توانند در صورت برقراری ارتباط خانوادگی خود با مخاطبان خارجی از طریق کانالهای آنلاین ، از مزیت رقابتی استراتژیک استفاده کنند.