این مقاله یک چارچوب مفهومی برگرفته از نظریه فرهنگ معرفتی نرو-ستینا (۱۹۹۹) را ارائه می دهد و از آن برای فهرست کردن و کشف آنچه او به عنوان “ماشین آلات دانش” توصیف کرده است ، استفاده می کند. چارچوب مفهومی از طریق تجزیه و تحلیل تجربی موردی از گروه نوظهور کارآفرینان اقتصاد مشارکتی (CEE) و سرمایه گذاری های آنها در صنعت گردشگری توضیح داده می شود. بر اساس مصاحبه های کیفی با صاحبان املاک / مدیران به عنوان CEE ، این مطالعه بیشتر بر اساس یک نوع توصیفی پیش از موزه ماشینهای EC دانستن (MOK) ایجاد می شود و سپس تأثیر احتمالی چنین MOK ها بر کارآفرینان شرکت کننده بررسی می شود. اکتشاف EC در محیط خاص اقتصاد مشارکتی ، توجه را به این موضوع معطوف می کند که چگونه فرهنگ های معرفتی یک اکوسیستم کارآفرینی خاص را تشکیل می دهند و چگونگی ارتباط آنها با نوع شناسی های کارآفرینان. این رویکرد مفهومی تازه نشان داده شده است که دارای ویژگی های خوب اکتشافی است که قادر به باز کردن “جعبه سیاه” است که کارآفرینی اقتصادی مشترک است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.