مقصد های ساحلی و دریایی فعالیت های متنوعی را برای بازدید کنندگان خود ارائه می دهد. هدف از این مطالعه تجربی ، با توجه به ادعای فوق ، تجزیه و تحلیل تقسیم تقاضا برای این نوع مقصد از نظر انگیزه مشتری بود. این پروژه یک تحقیق در محل بود که در شهر سالیناس ، یک مقصد مهم ساحلی و دریایی در اکوادور انجام شد. محققان از ۳۸۵ پرسشنامه استفاده کردند و آنها را با تکنیک های آماری چند متغیره مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. نتایج نشان می دهد شش عامل انگیزشی: “تجربه معتبر ساحلی” ، “میراث و طبیعت” ، “یادگیری” ، “تازگی و تعامل اجتماعی” ، “فعالیتهای بدنی” و “خورشید و ساحل”. این مطالعه همچنین وجود دو بخش مختلف بازدید کنندگان را نشان می دهد. گروه اول با عنوان “عاشقان ساحل” که توسط توریست ها تشکیل شده و انگیزه بالایی در جنبه های مربوط به خورشید و ساحل دارند ، این گروه به بعد انگیزشی “خورشید و ساحل” اشاره دارد. گروه دوم با عنوان “انگیزه های ساحلی چندگانه” ، گردشگرانی را دسته بندی می کردند که از نظر ابعاد انگیزشی ارزش های بالایی دارند. یافته های این تحقیق حاکی از نیاز به یک برند کامل تر و کامل تر است که می تواند نه تنها دوستداران ساحل بلکه سایر بخش های گردشگر با انگیزه از فعالیت ها و ویژگی های مختلفی را که این مقصد ساحلی و دریایی می تواند به شما ارائه دهد ، جذب کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.