نقش اساسی ابعاد حسی در تجربیات مشتری در ادبیات پشتیبانی شده است. با این حال ، اندازه گیری های حسی گزارش شده سنتی دارای ظرفیت محدودی در گرفتن تجربه های چند بعدی حس توسط افراد و بیان تأثیر متمایز ابعاد حسی مختلف بر رفتار واقعی هستند. این مطالعه اولین تلاش برای آزمایش اثرات مثبت و منفی تجربیات مربوط به هر پنج حواس (بینایی ، بو ، صدا ، طعم و لمس) در رتبه بندی مشتریان است. تجارب حسی گزارش شده در بررسی های رسانه های اجتماعی با استفاده از متن کاوی و تجزیه و تحلیل احساسات ضبط و مورد کاوش قرار گرفت. یافته ها نشان می دهد که اگرچه بیشترین تجربیات مشتریان مثبت بودند ، اما تجربیات حسی منفی تأثیر بیشتری در رتبه بندی مشتری داشتند. علاوه بر این ، پنج حواس در شکل گیری تجربه کلی دارای وزن های متفاوتی بودند ، که به ارائه مطالب نظری به ادبیات مربوط به مناظر مربوط به مناظر ، نظریه چشم انداز ، و گفتمان در مورد رضایت بخش و ناراضی می پردازد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.