تقسیم بازاریابی به طور گسترده ای برای هدف قرار دادن بازار کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد و برای تصمیم گیرندگان مفید است تا با یک ترکیب اصلی بازاریابی به همه مشتریان برسند. اگرچه الگوریتم های خوشه بندی در مقابله با این مشکل به طور گسترده ای استفاده می شوند ، اما نمی تواند مفید باشد مگر اینکه متغیرهای بی ربط از بین بروند زیرا متغیرهای بی ربط ساختار خوشه بندی را تحریف می کنند و نتایج را بی فایده می کنند. در این مقاله از الگوریتم های ژنتیکی (GA) برای انتخاب متغیر و برای تعیین تعداد خوشه ها استفاده می شود. یک مورد واقعی از مجموعه داده های بانکی برای نشان دادن کاربرد تقسیم بندی بازاریابی استفاده می شود. نتایج نشان می دهد که انتخاب متغیر از طریق GA می تواند به طور موثر راه حل بهینه جهانی را پیدا کند ، و دقت مدل طبقه بندی شده پس از خوشه بندی بطور چشمگیری افزایش می یابد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.