در این مقاله به چگونگی سازماندهی دانشجویان خود در فضای متقابل در تعاملات اجتماعی در یک سالن سخنرانی دانشگاه پرداخته شده است. ممکن است فرد فضا را به عنوان یک مکان مشخص ، یک سازه اجتماعی و یک بازیگر هنجاری با مسیرهای تاریخی مشاهده کند. این تحقیق به این سؤال می پردازد ، actions اقدامات واسطه ای که از طریق آنها دانش آموزان و معلمان (فضای مجازی) فضای حضور در کلاس را تنظیم می کنند؟ به دنبال یک چارچوب روش شناختی گفتمان میانجی شده و تحلیل تعامل چند مدلی ، با بررسی اقدامات اجتماعی رخ داده هنگام ورود به سالن سخنرانی ، به این سوال نزدیک می شوم. داده های اولیه شامل ضبط های ویدئویی ، عکس ها و مشاهدات مشارکتی است که توسط یادداشت های میدانی ثبت شده است. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که چگونه مشخصات معماری یک فضای محدودیت هایی در تعامل تجسم یافته بصری نشان می دهد. با این حال ، شرکت کنندگان از فضای مذکور تا حدی پیکربندی و پیکربندی می کنند تا با تعامل تجسمی تجسم یافته از طریق مذاکره صریح و ضمنی متناسب باشد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.