پژوهش حاضر از چارچوب مفهومی شستشوی CSR پاپ و وراس (۲۰۱۶) در یک بستر رسانه اجتماعی استفاده می کند که از پرونده اخیر مربوط به کمپین های Streets le لذت لذت بخش است و اصلاح ازدواج در استرالیا است. آنالیز احساسات ، پست های مربوط به کمپین بستنی مگنوم یونیلور را بررسی کرده است. ما پنج شرط چارچوب را به کار گرفتیم ، و یافته ها حاکی از پشتیبانی از عملیاتی چارچوب شستشوی پاپ و وراس (۲۰۱۶) بود. یافته ها حاکی از آن است که احساسات مصرف کننده در این مورد از بازاریابی کمین علّی دارای چهار موضوع کلی است: (۱) مدافعان حامی. (۲) ضد مدافعان؛ (۳) عوامل اخلاقی؛ (۴) بدبینان.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.