پژوهش حاضر از چارچوب مفهومی شستشوی CSR پاپ و وراس (۲۰۱۶) در یک بستر رسانه اجتماعی استفاده می کند که از پرونده اخیر مربوط به کمپین های Streets le لذت لذت بخش است و اصلاح ازدواج در استرالیا است. آنالیز احساسات ، پست های مربوط به کمپین بستنی مگنوم یونیلور را بررسی کرده است. ما پنج شرط چارچوب را به کار گرفتیم ، و یافته ها حاکی از پشتیبانی از عملیاتی چارچوب شستشوی پاپ و وراس (۲۰۱۶) بود. یافته ها حاکی از آن است که احساسات مصرف کننده در این مورد از بازاریابی کمین علّی دارای چهار موضوع کلی است: (۱) مدافعان حامی. (۲) ضد مدافعان؛ (۳) عوامل اخلاقی؛ (۴) بدبینان.