استراتژی بازاریابی سبز به طور فزاینده ای به یک هدف عملیاتی پایدار تجارت تبدیل شده است و حسابرسی بازاریابی سبز (GMA) ابزاری برای اندازه گیری مؤثر است. برای جلب رضایت کیفیت بازاریابی سبز ، ادغام تنگاتنگ ماموریت های بازاریابی سبز ، رقابت ، الزامات ذینفعان و فعالیت های تجاری ضروری است. این مطالعه بر ایجاد معیارهای حسابرسی بازاریابی سبز و دنباله اولویت ، با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیار (MCDA) برای ترکیب فرایند سلسله مراتبی تحلیلی (AHP) و آزمایشگاه آزمایشی و ارزیابی آزمایشگاه (DEMATEL) تمرکز دارد. سهم عمده این تحقیق به شرح زیر است: (۱) مدل پیشنهادی یک معماری عملی جدید GMA را ارائه می دهد ، که شامل تجربه و قضاوت متخصصان حرفه ای است ، و نیازهای عملیات حسابرسی داخلی موجود را برآورده می کند. و (۲) ارزیابی GMA نشان می دهد که پیوند دادن فعالیتهای بازاریابی سبز و عملکرد شرکت به توسعه مدیریت استراتژی بازاریابی سبز در تایوان کمک می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.