در این تحقیق ، ما درک خود را در مورد چگونگی القای محصولات زیبایی در پاسخ به خریداران در نقطه فروش گسترش می دهیم. ما یک رویکرد یکپارچه تر را پیش می بریم و آزمایش می کنیم که در آن نه تنها ارزیابی های حسی از محصول زیبایی شناختی ، بلکه اهداف شخصی خریداران نیز روی پاسخ های خرید آنها تأثیر می گذارد. مطالعه ۱ از یک آزمایشگاه استفاده می کند تا نشان دهد ارزیابی های حسی خریداران از یک آپارتمان جدید احساس دلبستگی می کند ، که واسطه تأثیر ویژگی های زیبایی شناسی آپارتمان بر پاسخ های خریداران است. علاوه بر این ، خریداران میزان تأثیر محصول در دستیابی به اهداف شخصی را ارزیابی می کنند که این امر تأثیر دلبستگی عاطفی را در پاسخ های خرید تعدیل می کند. مطالعه ۲ با استفاده از روش مطالعه میدانی ، این یافته ها را تکرار می کند. بر خلاف تحقیقات قبلی ، نتایج ما نشان می دهد که پردازش عاطفی تنها محرک پاسخ خریداران به محصولات زیبایی شناسی نیست ، زیرا اثر آن با ارزیابی های شناختی که آیا وضعیت اجتماعی و اهداف مادی گرایی از طریق دستیابی به محصول زیبایی شناختی حاصل می شود ، تعدیل می شود. . ما در مورد چگونگی فروشندگان و تولیدکنندگان که محصولات زیبایی شناختی را در بازار عرضه می کنند بحث می کنیم که چگونه می توانند از اهداف شخصی خریداران خود بهره مند شوند.