در این تحقیق ، ما درک خود را در مورد چگونگی القای محصولات زیبایی در پاسخ به خریداران در نقطه فروش گسترش می دهیم. ما یک رویکرد یکپارچه تر را پیش می بریم و آزمایش می کنیم که در آن نه تنها ارزیابی های حسی از محصول زیبایی شناختی ، بلکه اهداف شخصی خریداران نیز روی پاسخ های خرید آنها تأثیر می گذارد. مطالعه ۱ از یک آزمایشگاه استفاده می کند تا نشان دهد ارزیابی های حسی خریداران از یک آپارتمان جدید احساس دلبستگی می کند ، که واسطه تأثیر ویژگی های زیبایی شناسی آپارتمان بر پاسخ های خریداران است. علاوه بر این ، خریداران میزان تأثیر محصول در دستیابی به اهداف شخصی را ارزیابی می کنند که این امر تأثیر دلبستگی عاطفی را در پاسخ های خرید تعدیل می کند. مطالعه ۲ با استفاده از روش مطالعه میدانی ، این یافته ها را تکرار می کند. بر خلاف تحقیقات قبلی ، نتایج ما نشان می دهد که پردازش عاطفی تنها محرک پاسخ خریداران به محصولات زیبایی شناسی نیست ، زیرا اثر آن با ارزیابی های شناختی که آیا وضعیت اجتماعی و اهداف مادی گرایی از طریق دستیابی به محصول زیبایی شناختی حاصل می شود ، تعدیل می شود. . ما در مورد چگونگی فروشندگان و تولیدکنندگان که محصولات زیبایی شناختی را در بازار عرضه می کنند بحث می کنیم که چگونه می توانند از اهداف شخصی خریداران خود بهره مند شوند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.