این مقاله با هدف بررسی پویایی های نهادی که توصیف کننده توسعه استراتژی CSR در یک صنعت خاص ، صنعت آب و برق است ، و تحلیل می کند که چگونه این پویایی ها می تواند منجر به ناهمگونی و تنوع در استراتژی های CSR شرکت ها شود. چارچوب مفهومی توسط کارهای قبلی در زمینه CSR ارائه شده است که ابعاد تکامل CSR و نیروهای نهادی مؤثر بر انتخاب شرکتها را با توجه به استراتژیهای CSR مشخص می کند. تجزیه و تحلیل تجربی مبتنی بر یک مطالعه موردی چند مورد از سه برنامه کاربردی در ایتالیا با داده های جمع آوری شده از طریق منابع مختلف ، از جمله تجزیه و تحلیل اسناد و مصاحبه های نیمه ساختار یافته است. تجزیه و تحلیل مورد نشان می دهد که چگونه تعامل با منطق مختلف نهادی توضیحی در رابطه با هم شباهت ها و تفاوت در استراتژی های تصویب شده توسط شرکت ها ارائه می دهد. برخی از فشارها در سطح صنعت حاکم هستند و منجر به همگونی در استراتژیهای اجرا شده می شوند (به عنوان مثال ، کلیه شرکت های موردی برای توسعه CSR در مناطق محلی تمرکز می کنند) ، در حالی که سایر فشارها متناقض هستند. درگیریهای نهادی ، اهمیت انتخاب های مدیریتی را به پیش می برد ، و منجر به استراتژی های ناهمگن می شود (یعنی راههای متنوع برای متعادل سازی اهداف CSR و موارد صنعتی).
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.