ما استراتژی محلی سازی شرکت های فراملی (TNCs) در چین را با استفاده از ویژگی های فروشگاه های خرده فروشی در بازار خرده فروشی سریع چین برای انتخاب فروشگاه ها مورد بررسی قرار داده ایم. ما با استفاده از مدل ورود به سیستم چند قلو (MNL) بر اساس تئوری ابزار تصادفی مکفادن (۱۹۷۴) برای ادامه این مطالعه. یک پرسشنامه در ۹ منطقه در چین انجام شد. نظرسنجی افرادی را که از تسکو ، والمارت و RT-Mart استفاده کرده بودند ، هدف قرار داد. ۹۵۰ پرسشنامه توزیع شد و ۹۰۹ نمونه معتبر نیز بدست آمد. نتایج تجزیه و تحلیل نشان داد که RT-Mart و Walmart ، بازیکنان برتر صنعت توزیع چین ، رضایت مشتری بالاتری را در کلیه بخشها نسبت به تسکو نشان دادند و از نظر آماری ، کلیه متغیرها معنی دار بودند. مشتریان RT-Mart و Walmart در مقایسه با مشتریان Tesco در کلیه متغیرها ، از جمله کیفیت محصول ، قیمت ، مکان ، راحتی ، جو و خدمات کارکنان رضایت بیشتری داشتند. در مقایسه با RT-Mart ، والمارت قیمت پایین تری ، شعب کمتر و امکانات رفاهی و آگاهی از برند کمتری داشت ، اما برآوردهای مدل حاکی از آن است که رضایت مشتری از نظر کیفیت محصول ، جو و خدمات به کارکنان بالاست. در این مطالعه ، عوامل مختلف رفتاری با توجه به انتخاب مصرف کننده فروشگاه ها مورد بررسی قرار گرفت. این جنبه قابل توجه است زیرا ما در مطالعه خود ویژگیهای مربوط به برند را افزوده ایم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.