در این مقاله ، یک چشم انداز انگیزشی در مورد اینکه چرا مصرف کنندگان با محصولات و خدماتی که با معانی متنوع فرهنگی اختصاص یافته اند ، در متن های بازار چند فرهنگی ، که در آن تعامل با فرهنگ های مختلف به طور معمول ، داوطلبانه و غیر ارادی اتفاق می افتد ، ارائه می دهد. این طرح از طریق ۳۱ مصاحبه که در یک شهر چندفرهنگی در انگلستان انجام شده است ، انگیزه های مختلفی را فراهم می کند که زمینه های مثبت مصرف کنندگان برای مصرف جمع فرهنگی (PDCPC) را فراهم می کند. این سه نوع انگیزه را مشخص می کند: یکپارچه سازی (تمایل به شناسایی با یک گروه اجتماعی ایده آل یا جهان بینی). ابزاری (تمایل به خودسازی و انباشت دانش)؛ و دنیوی (آرزوی راحتی). مقاله با مشخص کردن سه انگیزه مجزا ، و ادبیات مکانهای چند فرهنگی با نشان دادن اینکه چگونه مصرف کنندگان می توانند به دلایل ابزاری یا دنیوی سازگار باشند ، ادبیات بازاریابی بین المللی را در مورد PDCPC گسترش می دهد. این بینش را برای ارائه خدمات بین فرهنگی ارائه می دهد که چگونه انگیزه های مختلف درگیر شدن با تنوع فرهنگی ، درک مصرف کنندگان از تجارب خدمات را آگاه می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.