در کشورهای در حال توسعه ، تاکنون ، رویکرد استفاده از فضای زیرزمینی طی سالها مورد بحث قرار گرفته است. با این حال ، به تدریج به دلیل عدم تمایل مردم ، به تدریج با سرعت کم ظاهر می شود. این مقاله روشی را برای ارزیابی تمایل مردم به استفاده از فضای زیرزمینی ، با تجزیه و تحلیل تجربه کاربر از بازار شهر ققنوس در شهر چنای هند نشان می دهد. به طور خاص ، یک مدل معادلات ساختاری برای بررسی تأثیر رابطه تمایل افراد به استفاده از فضای زیرزمینی و ویژگی های تجربه تدوین شده است. نتیجه این تجزیه و تحلیل نشان می دهد که مدل تولید شده با شاخصهای مناسب مطلق ، برازش مناسب و قابل قبول را ارضا می کند که مقادیر لازم را برآورده می کند. تمام متغیرها دارای ارزش ضریب مثبت و دارای اهمیت خوب نسبت به تمایل به استفاده از فضای زیرزمینی هستند. در واقع ، این مقاله نتیجه می گیرد که برنامه ریزی صحیح با توجه به راحتی ، ایمنی و جنبه های فرم ، در صورت متوسل شدن به فضای زیرزمینی ، باعث افزایش رضایت کلی مردم خواهد شد. علاوه بر این ، بررسی های دوره ای و ارزیابی با استفاده از SEM به بهبود کیفیت فضای زیرزمینی موجود و میزان تمایل افراد به استفاده از آن کمک می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.