علیرغم اهمیت نظری و عملی روابط بازاریابی ، عوامل مؤثر بر انحلال آنها مورد بررسی قرار نمی گیرد. بنابراین ، این مطالعه به بررسی علل انحلال مشارکتهای بازاریابی افقی ، با استفاده از مدل سازی تجزیه و تحلیل بقا برای تجزیه و تحلیل مجموعه داده های طولی از ۱۳۶ حمایت مالی عنوان مبتنی بر ایالات متحده می پردازد. پیش بینی کننده های مختلفی درباره انحلال یا تداوم چنین روابطی از جمله نزدیکی منطقه ای حامی مالی و سطح حمایت مالی ارائه شده است. از منظر نام تجاری حامی ، چشم انداز تجارت به تجارت باعث کاهش آماری معنی داری در احتمال انحلال می شود ، در حالی که حضور فناوری پیشرفته باعث افزایش احتمال رابطه می شود. بر خلاف تحقیقات گذشته ، هیچ یک از تجارب و ارزش تجاری برند تأثیرگذار نبودند. این تحقیق باعث درک شرایطی می شود که می تواند به انحلال مشارکت بازاریابی افقی مرتبط با حامیان مالی کمک کند ، این امکان را می دهد تا قبل از و در طول آنچه که در نظر گرفته می شود یک رابطه طولانی مدت و سودمند باشد ، کنترل شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.