علیرغم نسبیت گرایی مفهوم ارزش مشتری ، تحقیقات در مورد تفاوت ادراک ارزش در فرهنگ ها هنوز هم کمیاب است. کسب بینش در مورد این موضوع به خصوص برای صنایع بسیار رقابتی و جهانی مانند رستوران های فست فود یا سرویس های سریع (QSR) اهمیت دارد. هدف مقاله حاضر ، شناسایی ابعاد ارزش در این صنعت و تجزیه و تحلیل پیوندها بین ابعاد ارزش ، رضایت و وفاداری ، آزمایش قوام نتایج به دست آمده در سه کشور مختلف است. برای دستیابی به این هدف ، پس از یک مصاحبه عمیق با یک مدیر QSR و دو گروه تمرکز بین فرهنگی با مشتریان QSR ، پرسشنامه ساخته می شود و توسط نمونه ای از ۳۶۶ نفر از گواتمالا ، اسپانیا و آلمان پاسخ داده می شود. نتایج حاصل از یک مدل ساختاری ، برآورد شده با PLS ، روابط بین ابعاد ارزش ، رضایت و وفاداری را نشان می دهد و تفاوت های معنی داری را بین سه گروه فرهنگی نشان می دهد. نتیجه گیری نتیجه می گیرد ، از نظر پیامدهای نظری و مدیریتی ، و محدودیت ها و خطوط یا تحقیقات آینده در مورد ایجاد ارزش در QSR و ویژگی های زنجیره ارزش-رضایت-وفاداری ارائه شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.