موضوع برندسازی ، روابط تجاری با مشتری ، استراتژی های برندسازی سهام و برندینگ به عنوان یک نهاد اجتماعی است
چنان بحث برانگیز شده است که یک جنبش ضد مارک تجاری در میان گسترده شده است
قاره ها. این جنبش معتقد است که برندسازی فقط مسئله ای نیست بلکه از نظر اخلاقی نیز اشتباه است. در این مقاله استفاده شده است
نظریه اخلاق هانت ویتل برای ارائه چارچوبی برای توضیح قوانین اخلاقی شخصی افراد ، که در آن
به نوبه خود ، به ما کمک می کند تا اختلافات اخلاقی در مورد برندسازی را درک کنیم. مقاله (۱) بحث مختصری در مورد آن ارائه می دهد
ماهیت نام تجاری ، (۲) استدلال های عمده ای را نشان می دهد که این عقیده را پشتیبانی می کند که مارک بودن از نظر اخلاقی اشتباه است ، را مشخص می کند.
نظریه H-V اخلاق بازاریابی ، (۴) چارچوب “رمزهای اخلاقی شخصی” نظریه H-V را توضیح می دهد ،
و (۵) نشان می دهد که چگونه این نقطه شروع را برای کسانی که به دنبال درک ، ارزیابی و تحقیق هستند فراهم می کند