این مقاله به دنبال روشن شدن و اصلاح روابط بین بازاریابی سبز استراتژیک و داخلی و رقابت شرکت است. علیرغم اهمیت استراتژی زیست محیطی شرکتها برای شرکتهایی که ارزیابی عملکرد خط سه جانبه را دارند ، تمرکز کافی روی بازاریابی استراتژیک سبز و تأثیر آن بر رقابت شرکت وجود ندارد. این مطالعه با ارائه دیدگاهی جامع از بازاریابی استراتژیک سبز و تأثیر آن بر مزیت رقابتی ، این شکاف را پر می کند. یافته ها همچنین نقش تعدیل کننده اقدامات بازاریابی سبز داخلی را در جهت توسعه یک مزیت رقابتی پایدار نشان می دهد. به طور خاص ، یافته های مبتنی بر ادبیات بازاریابی سبز معاصر نشان می دهد که تعامل معنی داری بین استراتژی و مردم وجود دارد که باعث ایجاد مزیت رقابتی می شود. این به نوبه خود عملکرد مالی را افزایش می دهد. سرانجام ، این تحقیق با استفاده از یک رویکرد به روز شده برای تکیه بر ادبیات فعلی در مورد رانندگان و نتایج بازاریابی استراتژیک سبز. این امر به مدیران بینش های ظریف تری در مورد مزیت رقابتی محیط زیست محور می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.