هنگامی که شیوه های سنتی بازاریابی برای بنگاه های کوچک و متوسط نامناسب است ، کارآفرینان مجبورند اصول سنتی را بیاموزند و آنها را با افکار و اقدامات نوآورانه جدید مانند بازاریابی کارآفرینی (EM) جایگزین کنند. در این مقاله به بررسی تأثیر ابعاد EM در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) در کوزوو پرداخته شده است. یافته ها نشان می دهد که پاسخ دهندگان تمرکز زیادی دارند و اهمیت استفاده از منابع را درک می کنند. در حالی که ایجاد ارزش به عنوان یک بعد بسیار مهم در بازاریابی کارآفرینی تلقی می شود ، پاسخ دهندگان از لحاظ ریسک محفوظ هستند. علاوه بر این ، آنها تمایل به تحریک ، ابتکاری و مشتری مداری ندارند. سرانجام ، محدودیت های مطالعه و پیشنهادات برای تحقیقات آینده ارائه شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.