ادبیات مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) سرشار از شواهد تاریخی است که توضیح می دهد ظهور ، توسعه و انتشار جهانی آن. با این حال ، مطالعات بسیار اندکی سعی در پیش بینی آینده آن دارند. از این رو ، هدف از این مطالعه بررسی نقش آینده مورد انتظار CSR در اروپا است. برای دستیابی به این هدف ، ما از روش دلفی ، یک روش پیش بینی تعاملی مبتنی بر نظرات متخصصان استفاده می کنیم. با استفاده از نظرات بیش از ۵۰۰ متخصص نماینده ۳۲ کشور اروپایی و پنج بخش اقتصادی ، این تحقیق نتیجه می گیرد که نقش CSR در سالهای آینده نزدیک خواهد شد ، اگرچه اهمیت این طرح ریزی ممکن است در بین مناطق و کلان کلان اروپا متفاوت باشد. ما همچنین نقش سیاستهای عمومی CSR و همچنین گروههای ذینفع مختلف را در تحریک بیشتر مشارکت CSR در شرکتها بررسی می کنیم. ما نشان می دهیم که در بین سیاست های عمومی CSR ، مهمترین آنها تدارکات عمومی ، یارانه ها و مشوق های مالیاتی و استانداردهای گزارشگری CSR خواهد بود. در مورد گروه ها ، برجسته ترین نقش در بسیج رفتارهای مسئولیت اجتماعی شرکت ها توسط ذینفعان تجاری ، مقامات دولتی و سازمانهای غیردولتی (سازمان های مردم نهاد) ایفا خواهد کرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.