در این مقاله ، ما به بررسی نقاط عطف در تاریخ ۳۰+ سال مفهوم سازی رابط بازاریابی – کارآفرینی (MEI) می پردازیم تا یک چارچوب یکپارچه به تأخیر بیفتد. این چارچوب سرانجام به مأموریت اصلی “اجلاس چارلستون” – برای ایجاد یک چارچوب تحقیق برای MEI می رسد. ما نمای ۴ چشم انداز پیشنهادی توسط هانسن و Eggers (2010) را به روز می کنیم. به طور خاص ، ما اولین دیدگاه را حفظ می کنیم ، که همان مشترکات حوزه های بازاریابی و کارآفرینی است. در به روزرسانی چشم انداز ، ما چهارمین دیدگاه را به عنوان بازاریابی کارآفرینی و SME تعریف می کنیم و دیدگاه دوم و سوم را در یک چارچوب واحد ترکیب می کنیم. ما برخی از مفاهیم اصلی را در دو حوزه بررسی می کنیم و پیشنهادهای بی شماری را برای تحقیقات آینده که از چارچوب پدیدار می شوند ارائه می دهیم. مفهوم سازی ما از MEI طیف گسترده ای از فرصت های تحقیقاتی را برای دانشمندان MEI قدیمی و جدید ایجاد می کند.