این مطالعه با هدف مرور مجدد مبحث کلاسیک شکل گیری رضایت گردشگر در زمینه گردشگری شهری و کمک به گفتگو با تأیید یک الگوی انتظار به عنوان تعدیل کننده انجام شده است. مدلی که رابطه بین انتظار ، عملکرد خدمات ، ارزش درک شده و رضایت گردشگر را نشان می دهد ، بر اساس داده های بررسی سه ساله جمع آوری شده از دو بخش مهم صنعت گردشگری در هنگ کنگ (اسکان و جاذبه) ، با استفاده از مدل معادلات ساختاری تعدیل شده ساخته و آزمایش شد. . نتایج نشان می دهد که اثر تعدیل انتظار گردشگر در بخش اقامتی وجود دارد اما در بخش جاذبه وجود ندارد. نتیجه گیری نشان می دهد که گردشگرانی که انتظار بیشتری نسبت به خدمات اسکان دارند ، نسبت به عملکرد خدمات حساس تر هستند. پیامدهای نظری و عملی مورد بحث قرار می گیرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.