شناسایی الگوهای ارتباطی روایتها در صورتهای مالی فاش شده ، اهمیت بسیاری در زمانهای اخیر دارد. در این مقاله به بررسی الگوهای ارتباطی از طریق کانالهای مختلف شرکتهای بازنده که شاهد عدم تحقق طولانی مدت بوده و مقایسه همسالان خود در همان صنعت می پردازیم. ما در ارتباطات منتشر شده از این بنگاهها ، تجزیه و تحلیل احساسات را انجام می دهیم تا لحن و ارزش احساسی آنها را بررسی کنیم. یافته های ما نشان می دهد که شرکت های بازنده هنگام انتقال سود نسبت به شرکت های قابل مقایسه خود ، روحیه منفی دارند.

علاوه بر این ، تصویب شده است که شرکت های بازنده فاقد اعتماد ، شادی و عناصر غافلگیرانه هستند و باعث افزایش ترس و اندوه در ارتباطات می شوند. علاوه بر این ، مباحث بحث با استفاده از رویکرد مدل سازی موضوع نشانگر نگرانی هایی است که ممکن است عملکرد بازنده ها را تحت تأثیر قرار دهد. این مطالعه امکان رونمایی از سیگنال های هشدار دهنده اولیه را برای شرکت هایی که در وضعیت بدی هستند ، قرار می دهد که در غیشناسایی الگوهای ارتباطی روایتها در صورتهای مالی فاش شده ، اهمیت بسیاری در زمانهای اخیر دارد. در این مقاله به بررسی الگوهای ارتباطی از طریق کانالهای مختلف شرکتهای بازنده که شاهد عدم تحقق طولانی مدت بوده و مقایسه همسالان خود در همان صنعت می پردازیم. ما در ارتباطات منتشر شده از این بنگاهها ، تجزیه و تحلیل احساسات را انجام می دهیم تا لحن و ارزش احساسی آنها را بررسی کنیم. یافته های ما نشان می دهد که شرکت های بازنده هنگام انتقال سود نسبت به شرکت های قابل مقایسه خود ، روحیه منفی دارند.

علاوه بر این ، تصویب شده است که شرکت های بازنده فاقد اعتماد ، شادی و عناصر غافلگیرانه هستند و باعث افزایش ترس و اندوه در ارتباطات می شوند. علاوه بر این ، مباحث بحث با استفاده از رویکرد مدل سازی موضوع نشانگر نگرانی هایی است که ممکن است عملکرد بازنده ها را تحت تأثیر قرار دهد. این مطالعه امکان رونمایی از سیگنال های هشدار دهنده اولیه را برای شرکت هایی که در وضعیت بدی هستند ، قرار می دهد که در غیر این صورت از طریق افشای عددی کشف نشده باقی می ماند.ر این صورت از طریق افشای عددی کشف نشده باقی می ماند.