در این مقاله به بررسی تأثیر احتمالی وسایل نقلیه خودمختار بر ارزش مسافرت مسافران (VOTT) می پردازیم. به طور خاص ، ما در مورد تأثیر وسایل نقلیه اتومبیل در کلان شهرهای کوچک و متوسط ​​، در مورد تغییرپذیری مکانی در مناطق شهری ، حومه شهرها و مناطق روستایی تمرکز می کنیم. ما یک آزمایش انتخاب شده را بیان کرده ایم تا بتوانیم تغییرات احتمالی در ارزیابی ۱،۸۸۱ مسافر اتومبیل در زمان سفر در وسایل نقلیه خودمختار را اعمال کنیم و از یک مدل ورود به سیستم مختلط برای تعیین کمیت تغییرات در زمان سفر در صورت استفاده از وسایل نقلیه مستقل استفاده می کنیم. نتایج این مطالعه نشان می دهد که تأثیر وسایل نقلیه خودمختار بر روی VOTT از لحاظ مکانی متفاوت است. ما درمی یابیم که سوار شدن در یک وسیله نقلیه شخصی خودمختار باعث کاهش سوء استفاده VOTT رانندگان حومه ای ، شهری و روستایی به ترتیب ۳۲٪ ، ۲۴٪ و ۱۸٪ می شود که در مقایسه با ۱۴٪ ، ۱۳٪ و ۸٪ برای سواری مشترک است. وسیله نقلیه خودمختار سرانجام ، ما در مورد پیامدهای این مقادیر پایین زمان در حمل و نقل و برنامه ریزی کاربری اراضی بحث می کنیم.