اسکان همسالان به طور محکم به عنوان یک پدیده سمت عرضه قرار دارد. میزبان ها به عنوان ارائه دهنده خدمات دیده می شوند. آنها نیازهای مهمانان را تأمین می کنند. در مقابل با این درک فعلی ، ما پیشنهاد می کنیم که میزبانی مزایای گردشگری مانند ، برای اولین بار پیشنهاد می کند که تأمین کنندگان خدمات گردشگری ممکن است از مزایایی که معمولاً برای مصرف کنندگان خدمات گردشگری در نظر گرفته شده بهره مند شوند. به عنوان یک اثبات تجربی اولیه از گزاره ما ، ما الگوهای سود گردشگری واقعی را با میزبانی و سایر گزینه های بالقوه سفر مقایسه می کنیم. به نظر می رسد میزبانی باعث می شود که ساکنین بتوانند برخی از مزایای گردشگری واقعی (که برای ساکنین با توانایی محدود مسافرت بسیار جذاب است) ، و ارائه فرصتهای بلا استفاده برای مدیریت گردشگری (تأمین ظرفیت اسکان) و بازاریابی گردشگری (تبلیغات دهان به دهان) فراهم کنند. این نتایج نشان می دهد که در نظر گرفتن درک مجدد از محل اقامت همتا به عنوان هم پدیده عرضه و هم تقاضا ضروری است. یافته های این مطالعه همچنین می تواند به مقصد برای جذب میزبان جدید کمک کند و میزبانی را به عنوان یک گزینه جایگزین برای افرادی که قادر به انجام سفر واقعی نیستند ، برجسته کند.