اسکان همسالان به طور محکم به عنوان یک پدیده سمت عرضه قرار دارد. میزبان ها به عنوان ارائه دهنده خدمات دیده می شوند. آنها نیازهای مهمانان را تأمین می کنند. در مقابل با این درک فعلی ، ما پیشنهاد می کنیم که میزبانی مزایای گردشگری مانند ، برای اولین بار پیشنهاد می کند که تأمین کنندگان خدمات گردشگری ممکن است از مزایایی که معمولاً برای مصرف کنندگان خدمات گردشگری در نظر گرفته شده بهره مند شوند. به عنوان یک اثبات تجربی اولیه از گزاره ما ، ما الگوهای سود گردشگری واقعی را با میزبانی و سایر گزینه های بالقوه سفر مقایسه می کنیم. به نظر می رسد میزبانی باعث می شود که ساکنین بتوانند برخی از مزایای گردشگری واقعی (که برای ساکنین با توانایی محدود مسافرت بسیار جذاب است) ، و ارائه فرصتهای بلا استفاده برای مدیریت گردشگری (تأمین ظرفیت اسکان) و بازاریابی گردشگری (تبلیغات دهان به دهان) فراهم کنند. این نتایج نشان می دهد که در نظر گرفتن درک مجدد از محل اقامت همتا به عنوان هم پدیده عرضه و هم تقاضا ضروری است. یافته های این مطالعه همچنین می تواند به مقصد برای جذب میزبان جدید کمک کند و میزبانی را به عنوان یک گزینه جایگزین برای افرادی که قادر به انجام سفر واقعی نیستند ، برجسته کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.